فروش ملکه کارنیکا
آموزش

دانلود فیلم صدای ملکه باکره بعد از تولد

در حالت طبیعی, درون یک کلنی زنبور عسل, بیشتر از یک ملکه فعالیت نمی کند. این امر باعث می شود که چند روز مانده به تولد ملکه جدید, ملکه مادر تخمریزی خود را کاهش می دهد تا وزن بدنش کم شده و قادر به پرواز شود و تولید بچه طبیعی نماید.

معمولا چند ساعت بعد از خروج ملکه مادر از کلنی, ملکه های جوان یکی بعد از دیگری به دنیا می آیند. این لحظه ها بسیار حساس هستند زیرا ملکه ای که اول متولد می شود به دنبال دیگر رقبا گشته و آنها را با نیش زدن می کشد.

اما پیدا کردن رقبا کار ساده ای نیست, مخصوصا اگر کلنی جمعیت زیادی داشته باشد. مهمترین رقبا آنهایی هستند که همزمان با ملکه اول متولد شده اند و در حال جستجوی رقیبانشان هستند. در این حالت ملکه های جوان با ایجاد صدایی توسط بال هایشان, همدیگر را پیدا کرده و می جنگند. سپس ملکه ای که تنها مانده با ایجاد این صدا و جواب ملکه هایی که کامل شده اند ولی متولد نشده اند آنها را پیدا کرده و درون شاخون نیش می زند. در مرحله بعد ملکه جوان به دنبال شاخون هایی می گردد که شفیره های آنها کامل نشده اند و آنها را هم نیش زده و می کشد.

در فیلمی که برای شما عزیزان قرار داده ایم, مشاهده خواهید نمود که چگونه یک ملکه جوان روی شان ها راه رفته و صدا ایجاد می کند تا رقبای خود را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *