افتخار مدیریت برند برتر صنعت زنبورداری کشور

زمان مطالعه 3 دقیقه
افتخار مدیریت برند برتر صنعت زنبورداری کشور

نخستین اجلاس ملی برندینگ و مدیریت برند, در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد. این اجلاس به منظور افزایش دانش برندسازی محصولات معتبر شرکت های برتر ایرانی در سطح جهان و در جهت تقدیر و استفاده از تجارب رهبران بنگاه های تولیدی و اقتصادی فعال و شخصیت های حقیقی و حقوقی که به پشتوانه برند موفق و شناخته شده خود, موجب توسعه و رشد اقتصادی کشور شده‌اند, برگزار شد.

 

افتخار مدیریت برند برتر صنعت زنبورداری کشور

 

این اجلاس با حضور اندیشمندان و اساتید به نام حوزه برندینگ و کسب و کار و با تکیه بر دانش به روز مجموعه های دانش بنیان حوزه مدیریت برند برگزار شد. شرکت پیشگامان پرورش ملکه الوند, با مدیریت مهندس رحمان رحمانی پرست به عنوان یکی از کارآفرینان و برندسازان موفق کشور نیز از جمله میهمانان این اجلاس بود که مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس زرین و لوح تقدیر نخستین اجلاس ملی برندینگ و مدیریت برند کشور را دریافت نمود.

 

افتخار مدیریت برند برتر صنعت زنبورداری کشور

 

شرکت پیشگامان پرورش ملکه الوند به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین شرکت ها در حوزه تولید ملکه زنبورعسل است و رویکرد ما اصلاح نژاد همراه با بومی سازی و توسعه دانش نوین زنبورداری می باشد.

 

افتخار مدیریت برند برتر صنعت زنبورداری کشور

 

امروزه انقلابی همه جانبه در صنعت زنبورداری کشور در حال رخ دادن است و هر روز استارت آپ هایی آینده نگر به بازار معرفی می شوند و ایده های فوق العاده ای را به این صنعت ارائه می دهند. صنعت زنبورداری مدام در حال تغییراتی شگفت آور است و تکنولوژی در این میان نقش اساسی را ایفاء می کند. با ظهور تکنولوژی هایی مانند داروهای ارگانیک و موثر, خوراک های حرفه ای و باکیفیت, کندوهای مناسب تر و تکنولوژی تلقیح مصنوعی ملکه زنبورعسل, علاقه کارآفرینان و ایده پردازان, روز به روز به این صنعت بیشتر می شود.

 

 

شرکت پیشگامان پرورش ملکه الوند نیز از قافله تحول در صنعت زنبورداری باز نمانده و با برنامه های منسجم در پیشبرد اهداف خود در حوزه استارت آپ ها وارد شده و تا این لحظه توانسته به صورت مستقل به دستاوردهای خاصی دست پیدا کند که از آن جمله می توان به اختراع داروی ارگانیک و بسیار موثر اپی بال برای مبارزه با کنه واروا و نیز تولید خوراک پروتئینی باکیفیت برای تغذیه کلنی های زنبورعسل اشاره نمود.

5 دیدگاه
  • سلام مهندس شما ملکه تلقیح مصنوعی کارنیکا هم برای فروش داری

  • تبریک جناب مهندس رحمانی پرست لیاقت شما بالاتر از ایناست همیشه موفق باشید

  • جناب رحمانی پرست از صمیم خدمت حضرعالی تبریک عرض مینمایم. و از خداوند منان توفیق روز افزون حضرتعالی را خواهانم.
    ارادتمندتون مهندس شکوهی هنرآموز زنبورداری

  • سلام جناب مهندس رحمانی تبریک میگم به این افتخار جنابعالی انشاالله همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *